donderdag 8 november 2012

Dag 1

Na een goede vlucht van 10 uur landden we op Atlanta. Alle Amerikaanse controles werden  uitgevoerd en na een uurtje wachten mochten we het land in. Om direct de volgende vlucht van 10 uur te pakken richting Buenos Aires.
Bij aankomt om 8.00 uur 's morgens een klap in het gezicht. Klamme hitte en boven de 30 graden, dat is wennen. Onze taxi kwam direct al is een lange file tot het hotel te zitten.
Maar toch ging alles redelijk vlot en bij het hotel de andere reisgenoten weer ontmoet. Nadat we even de grote winkelstraten waren omgelopen om de benen te strekken gingen we per privé bus naar Zarate.
In Zarate konden we in ons hotel lekker opfrissen en na het diner zijn we meteen in bed gedoken.
Heerlijk geslapen tijdens onze eerste overnachting in Argentinië. Vandaag is het wachten, wachten en wachten. Dirk en Michiel, onze reis begeleiders, zijn vanmorgen vroeg maar de haven gegaan om alle paperassen in orde te krijgen, zodat we met de campers de weg op kunnen om de reis te beginnen.